Frukostmötet blev riktigt …

… bra, till och med succé. I fredags var det äntligen dags för frukostmötet om Säljhinder. Testet som heter SPQ Gold. 15 stycken förväntansfulla personer och två stycken ännu mer förväntansfulla föreläsare bänkade sig i tidigt på morgonen efter en smakrik och trevlig frukostfralla.

Jag startade upp mötet med följande inledning:

I dryga timmen sedan höll min konsultkollega och expert på SPQ Gold igång på ett imponerande sätt. Så bra att vi fick in en hel del beställningar på tester. Tack Anders och tack alla ni som kom och lyssnade.

Nu börjar jobbet för oss alla.

Feedback väl ingen dåligt av. En kund sa till mig igår att du är så bra och lärt oss så mycket, därför behöver vi dig inte mer just nu.

Förutom frukostmötet fick jag också förmånen att hålla två inspirationsföredrag hos en av mina kunder som hade öppet hus och invigning av nya kontoret. Båda föreläsningar avslutades med applåder. Känns också gott såklart.

Tänk Er sådan fredag och börja helgen med som var en långhelg. Först skulle det bli match på Ullevi., Den tänker jag inte skriva om av naturliga skäl. Däremot tröstade jag mig med gott sällskap och denna mat:

Le Pain francais på Avenyn – alla (mat)rätt.

 

Sedan blev tre fantastiska dagar på Vann Spa hotell med träning såklart. Förvånansvärt bra utegym. Spa, relax och mat i en härlig blandning. Lite PowerWalk blev det också tror jag. Kryddat med en timmas Paddel gjorde vi helgen. Relaxad!

Lite Häcken måste jag ändå skriva om. Nya #7 Mervan Celik har gjort sju (7!!) mål på två matcher. Dags för startelvan nu.

Helt otippad, men en jättebra låt av Miss Li blir inläggets dänga. Svårt bra låt som passar jättebra till krabbgång. Då svänger musiken och höfterna. Prova!

Spotifylistan uppdaterad!

Har hunnit göra två halvdagars utbildning i denna kortvecka. Kortveckor är sådär om Ni frågar mig. Svårt att få flytet i jobbet, men den som krigar fixar det också.

Inget ont utan det är något gott. Nästa långhelg bär det av igen. Tillsammans såklart. dessutom finns stora chanser att träffa en vän från grossisttiden. Spännande och kul. Är det nu bokskrivningen tar fart?

Träna tillsammans är bara toppen och lite till. Vem snackar om att ensam är stark? Förvisso är det så, men frågar Ni mig är tillsammans starkare.

Kortvecka, men det händer såklart saker. Startar upp ny utbildning med ny tid av funktion. Närbesläktat, tror det. Jaga också såklart tillsammans med lite PT timmar. med andra ord rullar det på.

Tre saker som gläder:

  • Tillsammans
  • Miss Li
  • Nya projektet till veckan!

Må bäst!

// Mats

PS!

Vill Ni förresten ha lite mer 3000 meter i hinder i Montreal kan ni lyssna på detta inslag i min podd:

Lämna en kommentar

7:an®Passion FÖRsäljning

Bra prestation ger bra resultat

XLNT Post

Bra prestation ger bra resultat